Recaptació per l’ONG Open Arms

Avui, a Notícies de l’institut, us explicarem un acte solidari dels alumnes de l’escola d’hoteleria i de tercer d’ESO cap a l’ONG Open Arms.

Imagen
Alumnes de l’escola d’hoteleria

Open Arms és una organització no governamental i sense ànim de lucre. La seva principal missió és protegir amb la seva presència al mar a aquelles persones que intenten arribar a Europa fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa. Neix d’una empresa de socorrisme i salvament marítim amb dilatada experiència a les costes espanyoles.

Aquest 24 de gener els alumnes de l’escola d’hoteleria i de tercer d’ESO han recaptat 643€ per la ONG Open Arms venent galetes. Cada paquet de galetes costava 3€.

Aquest no ha sigut el primer acte solidari de l’institut Marta Mata, ja que el passat 19 de desembre de 2019 vam fer una cadena d’aliments per ajudar a la gent amb menys recursos del poble, vam traslladar el menjar des de la plaça Pau Picasso fins a Càrites.

També, el 15 de febrer els alumnes de l’escola d’hoteleria faran una xocolatada solidària i tot el que es recapti anirà a l’hospital de Sant Joan de Déu, per als nens i nenes amb càncer.

Marta Vega i Erin Casas

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: