Aquesta setmana a la secció de reportatge us deixem el festival de música electrònica que arrasa a tot el món i que arriba a Barcelona el pròxim 29 de juliol.
- Tomorrowland és un festival per +18 anys…

- També dir que és un festival on només és punxa electrònica i els seus derivats, així que a tot aquell que li agradi el reggaeton, aquest no és un lloc adient per ells… Aquí us deixem l’últim Tomorrowland a Bèlgica (Brussel·les)
- Tomorrowland té una decoració relativament rara perquè combinen molts aspectes fantàstics, com per exemple la pel·lícula d’Alicia en el País de les meravelles.


- Hem cercat a una pàgina online per comprar entrades per a tomorrowland i podem trobar entrades de 548 a 1300 euros depenent si t’allotjaràs al càmping…però si hi vols anar més val que la compris ja perquè s’estan esgotant.

- Els dj’s que assistiran a BCN i que posaran la música per motivar la festa seran:
Martin Garrix Steve aoki

Axwll and Ingrosso

Dimitri Vegas and Like Mike

Don Diablo Oliver Heldens
:format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/A-9686-1460681487-4270.jpeg.jpg)
Marshmello

Iván Pérez i Judit Costa
Filed under: Reportatge | Tagged: 29 de Juliol, Axwell and Ingrosso, BCN, Dimitri vegas and like Mike, Don diablo, entrades a punt d'esgotar-se, Marshmello, Martin garrix, MÚSICA ELECTRONICA, Oliver Heldens, Steve aoki, tomorrowland |


Deixa un comentari