Aquesta setmana, també recuperem la secció Twitter. Ho fem per mostrar-vos una de les polèmiques del moment, relacionada amb el nou Ministre de Cultura i Esports, Màxim Huertas.
El PP, va recopilar al seu compte de Twitter, diversos d’aquests polèmics tweets que va publicar en el passat, quan treballada de periodista a l’empresa Mediaset.
En els tweets es pot veure com critica la classe política i com mostra el seu rebuig per l’esport. Tot i això, ell ha afirmat que farà tot el possible per “amar l’esport” i impulsar-lo, ja que el que no li agrada “és practicar-lo”. Molts dels seus ex-companys periodistes, han dit que és indignant com algunes persones menyspreen el nou ministre per haver treballat en televisió i asseguren que el que a Màxim no li agrada és l’esport vinculat a millorar la imatge física.
La conclusió que podem extreure és que hem d’anar molt en compte amb el que publiquem a les xarxes socials perquè sempre serem esclaus dels nostres missatges.

Dawit Contreras i Sergio Fernàndez
Filed under: Twitter | Tagged: #GovernD'Espanya, #MàximHuertas, #MinisteriDeCulturaIEsports |


Deixa un comentari