Sara Revuelta ja té a les seves mans el seu nou amor: Jota

Sara Revuelta Fernandes, influencer de vint-i-vuit anys i amb 759 mil de seguidors, al maig d’aquest any va anunciar que estava embarassada del seu marit, Curt Flauzin.

Sara, a part de ser influencer, també fa cursos (@pelilargas) en línia, com ara que ha tret un llibre de tractaments pel cabell, ja que ella el té fins a les cames. El seu lema és: “antes prevenir que cortar”.

Al seu Instagram, al seu YouTube i a totes les seves xarxes socials i les del seu marit hem pogut anant veien el seu progrés durant l’embaràs. Embarassada d’un nen, ho van anunciar amb un globus blau i li han posat Jota.

Jota, des d’abans de néixer, ja ha tingut un compte d’instagram (@jotaflauzin) amb 23,6 mil de seguidors.

Abans d’ahir, Sara va publicar que ja estaven de part i, al dia següent, Curt ja va anunciar amb una història que ja estava al món ” lo mas bonito que ha visto jamás”.

Susana Rodríguez

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: