Rosalia, una de les persones més influents els darrers anys, va començar traient un disc anomenat “Los Angeles” i després va treure el seu segon disc, “El Mal Querer”, que va ser un dels discos més escoltats l’any 2018. Després d’aquest llançament, la seva carrera ha sigut un seguit de triomfs. Va actuar en una pel·lícula del director espanyol Almodovar i ha fet aparicions en diferents videoclips de cantants internacionals com Cardi B.

La Rosalia ha sigut una de les icones més influents en el feminisme, aixi que per això he triat aquesta cita. Com podeu veure, Rosalia diu “A ningún hombre consiento que dicte mi sentencia”. En aquesta cita dona a veure que ella no deixa que cap home digui el que ha de començar o deixar de fer.
Aquesta frase està extreta d’una cançó que es diu “A ningún hombre”, un tema amb aires feministes i que etdeixara impresionat.
Aquí us deixo la cançó perquè la pugueu escoltar.
Blai Garcia
Filed under: La Cita |
Deixa un comentari