Dona que acut al seu centre mèdic i li donen l’alta per defunció

El passat dia 9 de novembre, al Centre de Salut de Vallterra, una dona va voler denunciar que, en acudir al seu centre mèdic perquè tenia mal en el costat, li van donar un informe mèdic justificant la seva donada d’alta.

Se implanta la consulta médica por teléfono en los centros de salud de  Lanzarote - Lancelot Digital
Imatge del centre mèdic

Fins aquest moment tot anava normal però, quan va arribar a casa seva, va llegir detingudament el paper i es va adonar del fet que li havien donat d’alta per defunció.

El motiu d’aquesta denúncia implantada per ella mateixa té el propòsit del fet que no es repeteixi la mateixa acció amb altres persones, ja que li va provocar una certa confusió. I cita textualment: “¡Qué fuerte!, así va la sanidad en Lanzarote”.

Laura Carrillo

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: