“Homerun” de Paulo Londra

Avui, a la Cançó de la setmana, tenim a Paulo Londra, cantant argentí (córdobes), que actualment té 22 anys. Aquest tema va sortir el 24 de maig de 2019. Aquesta cançó va fer conmoció al públic per com Paulo transmet les emocions de la seva vida i com les afronta amb un “Homerun”.

Aquestes són algunes de les frases de la cançó que per a mi cal destacar-les. “Ahora si que estoy conciente ciente, que tengo familia, mis amigos, mis motivos que son más suficientes”. Aquesta frase dona significat al sentit de la vida. “Entoces salgo para el frente me hice más fuerte, no quiero ser un peso para toda mi gente, pateé de repente los problemas de siempre” que vol dir afrontar els problemes i no fer-li un problema a la gent que l’envolta, expulsant tot el que és dolent. “Y lo voy hacer por mi mama, por mi papa, por mi hermana, por mis panas , por mis ganas, por las buenas por las malas, por las penas, por macanas por miradas, por las risas por los llantos, por mentira por encanto, por heridas, por ayer por el hoy por que se, que ahora voy decidido a mi homerun” És el que el motiva a seguir cantant, seguir corrent les bases de la seva vida.

Videoclip cançó (Homerun)

La cançó actualment té 90.110.784 millons de visualitzacións a Youtube, també aquesta disponible a Spotify i en Deezer. L’origen de aquesta cançó pot ser per la pressió dels espectadors. Personalment aquesta cançó m’agrada moltíssim perquè et fa valorar més la teva vida.

Si voleu saber una mica d’ell, aquí teniu les seves xarxes socials.

Instagram– @paulolondra

Twitter– @paulolondra

Anna Viñallonga i Luka Piscitello

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: