Venta de castanyes per Itàlia!

Els alumnes de quart de l’institut estem venent castanyes per poder guanyar diners pel viatge de fi de curs que fem a Itàlia.

Des de fa aproximadament tres setmanes estem venent, a la Plaça Pau Picasso, castanyes. Les venem a una petita carpa que ens ha proporcionat l’AMPA. No només hem venut les castanyes i la loteria a la Plaça Pau Picasso sinó que també vam vendre-les al casal dels avis.

A més, de vendre castanyes també venem loteria, polvorons i caixes de bombons. Ara, des del cap de setmana passat, hem començat a vendre xocolata desfeta per tan sols 1 euro per got.

Per acabar, no només estarem venent castanyes sinó que potser també posarem alguna paradeta a Montornès Nord o al carrer Major.

Ouarda Farigh i Paula Montoro

Deixa un comentari