Després de 18 temporades, l’històric CE Sabadell retorna a la segona divisió del futbol espanyol.
El conjunt vallesà, va firmar el seu pas a aquesta categoria el passat dissabte després d’empatar 1-1 el partit a Ipurúa contra el SD Éibar. A Sabadell el resultat va ser de 0-0, i com els gols a camp contrari valen el doble, l’empat a 1 era suficient.
El diumenge, els aficionats van poder celebrar amb els jugadors l’ascens pels carrers de Sabadell. A continuació, la plantilla a la Sala de Plens cantava “Adéu a Segona B”. L’alcalde, Manuel Bustos, mostrava la seva alegria felicitant als jugadors “Gràcies per fer-nos felissos” deia emocionat, i els hi va explicar com va viure la ciutat vallesana el partit, amb una pantalla gegant.
El President del club, Joan Soteras, també molt emocionat, va agrair a la gent el seu recolzament i va dir que “No pararé fins que siguem equip de Primera Divisió”.
El tècnic, Lluís Carreras, que segons diuen els rumors la temporada que ve serà entrenador del Barça B, va ser aclamat pels seus jugadors que li cantaven que es quedés al club.
L’afició podrà veure a l’equip el proper cap de setmana al partit on es proclamarà el millor equip de Segona B, el Sabadell o el Real Murcia, que també ja és equip de Segona A.
Dani Mora i Tania Sánchez
Filed under: Esports |


Deixa un comentari