MIKI ROQUÉ: ESTEM AMB TU!

El defensa del REIAL BETIS, Miki Roqué, de 22 anys d’edat pateix un tumor maligne a la pelvis. Segons declaracions del jugador se li ha detectat un tumor que s’ha d’extirpar d’immediat encara que el tumor se li ha detectat a temps. 

El jugador haurà de ser intervingut pel metge Tomas Calero que ha explicat que és un tumor de grau “un-dos” i que  que no donaran més informació sobre aquest tema només en informes mèdics del club.

Miki Roqué  estarà de baixa durant un temporada segur i a la següent si els metges ho creuen convenient podria jugar. Segons declaracions del president del Betis Miki Roqué està animat ja que és una persona molt forta anímicament.

Des de la nostra redaccio volem mostrar el nostre suport cap al jugador i desitjar-li que es recuperi aviat!

Ruben Rodriguez i Pablo Fernandez

Deixa un comentari