Nadó mort per errors mèdics

A l’hospital arquitecte Marcide de Ferrol va morir un nadó acabat de néixer per un error en la medicació que estava destinat a la mare ¡, fonts de l’hospital han explicat que han obert una investigació per tractar l’error de la medicina, la mare va ingressar el passat divendres on va tenir una nena el dissabte a la tarda en un part natural.

Tot el procés era correcte, dos ginecòlegs, una matrona i una infermera. Al nadó li van subministrar un medicament anomenat metilergometrina, un vasoconstrictor, que estava dirigit per tractar les hemorràgies de la mare.

Immediatament el nadó va ser traslladat a la UCI per adoptar unes mesures oportunes per aturar els possibles efectes, on no es va poder evitar la mort del nadó amb una parada cardiorespiratòria.

La família del nadó denuncia al centre hospitalari per l’error mèdic on de moment la família confirma la versió oferida sobre els fets i afirmen que en tot moment van estar informats del succés.

Raquel Sánchez i Mariama Ceesay

Deixa un comentari