Subscriptors insulten l’arbre de Nadal de DjMario

NO PARAN LOS INSULTOS AL ÁRBOL DE DjMaRiiO #2 - YouTube

Mario Alonso Gallardo, més conegut com Dj Mario, és un dels streamers més populars i amb més subscriptors d’Espanya, ja que compta amb més de 5 milions de seguidors.

Va començar a pujar vídeos a YouTube l’any 2007 en un canal anomenat “NepeFlipao” que posteriorment va canviar a “DjMaRiiO2007” on pujava vídeos de Minecraft en el mode Supervivència o feia una recopilació de millors moments d’Alexelcapo.

FIFA: Este es el once ideal de DjMaRiiO en FIFA 18 | Marca.com

Avui dia és més conegut per jugar a jocs com FIFA, un videojoc de futbol.

El cas és que fa uns dies aquest streamer va fer un directe de FIFA, on es podia observar a Mario com sempre, menys per un petit detall, que hi havia un arbre de Nadal que havia decorat ell aquell dia.

Això va desencadenar un terrible destí per al streamer, ja que els subscriptors van començar a fer donacions dient que l’arbre era horrible, i que, paraules textuals: ”Tants diners per a cartes del FIFA, però després l’arbre del xino”. Fortes declaracions.

Video recopilatori de les donacions que li van fer aquell dia

Tot i això, Mario no va guardar l’arbre, el va deixar al mateix lloc, intentant ignorar totes les donacions insultant-lo.

Òbviament, la gent no va parar de riure’s de l’arbre només per molestar-lo.

Rosa Fernández

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: