Els disturbis a Barcelona han ocasionat més d’un milió d’euros en danys

Avui, a la secció de Notícies de Catalunya, us portem la noticia de la qual tothom parla, els disturbis ocasionats pels manifestants que donen suport a Pablo Hasél.

Molts us preguntareu qui és aquesta persona. Pablo Hasél és una raper que ha estat condenat a presó pel contingut de les seves cançons, com insultar a membres importants del estat o per publicar tuits donant suport a grups com ETA.

Molts manifestants han protestat en contra d’aquesta decisió i donant suport a Hasél han ocasionat diferents altercats, com 284 contenidors cremats, senyals per terra o fins i tot algunes persones han assaltat botigues a peu de carrer.

Fotogalería: Disturbios por el encarcelamiento del rapero Pablo Hasél
Manifestants atacant una patrulla de Mossos

El famós Palau de la Música també ha rebut danys a la façana en un total que equival a 14.000 euros. Per un altre part, diferents agents de policia i Mossos d’ Esquadra han resultat ferits per causa de cops de pedra, vidres o fins i tot coctels molotov casolans. Mentres les patrulles intentaven contenir als manifenstants dels carrers, el problema és que els manifestants superen en gran part a les forçes del estat.

En la nostra opinió aquestes lluites han de parar, ja que els manifestants no arribaran a cap punt amb això.

Raúl Aguilar i Carla Rodríguez

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: