L’aclamat videojoc, que ja ha sortit a les botigues després de 7 anys des que va ser anunciat, ha rebut un bombardeig de queixes i males crítiques.

Cyberpunk va sortir fa més d’un mes, concretament al 10 de desembre del 2020, per CD Projekt RED. Durant aquest temps, infinitat de fans s’han sentit decebuts pel producte final després de tot el hype que envoltava el joc.
Tota aquesta ira es deu a el funcionament del joc, que és francament lamentable per ser un joc amb 7 anys de desenvolupament. Els jugadors que han tingut la oportunitat de jugar al joc a la seva PlayStation, Xbox o ordinador s’han sentit totalment decebuts amb l’experiència que el producte ofereix, ja que no compleix amb les expectatives de ningú.

D’errors que impedeixen l’immersió a bugs, que cancel·len les missions o glitches que bloquegen el progrés, el joc està replet de problemes de codi que provoquen que la experiència dels jugadors quedi totalment xafada, i molts fans estan enfadats amb CD Projekt per la falta de qualitat del producte, que es venia a uns 70 euros fins que tots aquests problemes es van descobrir, resultant en un preu d’aproximadament 40 euros després de només un mes a les botigues, fent-se el videojoc amb la caiguda de preu més ràpida de l’indústria. Però no suficient amb això, també ha sigut el joc més retornat de tota la dècada degut als errors i als problemes de rendiment ja que, a les consoles de passada generació com ara la PlayStation 4 o la Xbox One, la tasa d’imatges per segon no supera les 20 imatges, cosa que quasi tothom considera impossible de jugar. Tant a Sony com a Microsoft han retirat el joc de les seves botigues per evitar més devolucions.

L’equip darrere de Cyberpunk ha demanat disculpes i està preparant pegats per solucionar els errors de sortida. Creuen que es necessitaran al menys 3 mesos fins que el joc sigui realment disfrutable. Aquest joc anava a ser, suposadament, el videojoc més gran i important de tota la indústria, però es veu que ha sigut tot el contrari. L’equip ha sofert pèrdues de diners abismals i no se sap si podran recuperar-se d’això.
Carlos Cruz i Anna Viñallonga
Filed under: Recomanacions, Vicia't |
Deixa un comentari