Madrid es queda sense hotels pel 22 de maig

A poc d’un mes per a la final de Champions League del 22 de maig a l’estadi Santiago Bernabéu, la confiança per part dels blaugranes en el seu equip ha causat que molts d’ells reservin hotels abans de temps.

Els hotelers, per la seva part, han decidit fer l’agost a costa dels seguidors del Barça; benvinguts, és clar, sobretot si paguen els preus imposats per algun dels llits que encara queden al mercat: de 300 a 900 euros per una habitació que en un dia corrent difícilment supera els 125 euros.

Renfe, la companyia ferroviària ha eliminat de la seva pàgina web les ofertes de l’AVE entre Barcelona i Madrid.
Vueling ha deixat de ser una companyia de baix cost, ja que ha multiplicat els seus preus entre les dues ciutats. Com a anècdota, la companyia pràcticament regala el bitllet en els vols de tornada de Madrid a Barcelona (29 euros) que surten poc abans que comenci la gran final.

Les companyies d’autobusos que cobreixen el trajecte entre les dues ciutats ja han començat a omplir els vehicles que surten el dissabte dia 22 a primera hora. Així mateix, estan augmentant els grups i les cites al Facebook per compartir despeses i viatge de Catalunya a Madrid per presenciar una final encara sense participants fixos.

Font:elperiodico.cat

Laura Iglesias i Carolina Aranda

Deixa un comentari