Catalunya posa fi a dues de les restriccions de més pes que encara quedaven, el tancament de l’oci nocturn i les quarantenes escolars. El Govern ha anunciat aquest dimarts que les discoteques podran reobrir el proper 11 de febrer, sense límits d’aforament ni horaris i sense necessitat de presentar el certificat Covid. La reclamació dels pediatres ha portat a l’Executiu plantejar-se posar fi als confinaments a les escoles dels alumnes sense símptomes i no positius, abans de final de mes.


Els propietaris confien que la tornada a l’activitat no suposarà un repunt de casos perquè la interacció es trasllada a altres espais. D’altra banda, asseguren que recomanaran l’ús de mascareta, però adverteixen de la “dificultat” que els clients sempre la portin. Paral·lelament, el Govern aposta per eliminar les quarantenes a les escoles dels infants que hagin estat contactes estrets però que donin negatiu al test i no tinguin símptomes.
Discoteques que es obriran:🍻
Otto Zutz
Opium
Discoteca Millennium & Cosmic Club
Club Catwalk
La nostra opinió és que les noves restriccions no ens semblen gens bé, que si hi ha algun positiu a la teva classe no tinguis dret a fer-te una pcr o a confinar-te per la teva prevenció o la dels teus familiars.
I a vosaltres, què us semblen les noves restriccions?
Arnau Romero i Aya Gaffa
Deixa un comentari