Sis consells que et portaran a ser una millor persona

Aquesta setmana a Consells de la iaia us portem sis consells per ser una millor persona dia a dia, que segur que no sabíeu.

Els anys i l’experiència els ha donat tanta saviesa a les àvies que ens costa treball creure que moltes de les coses que diuen són valuoses.

  1. Resta importancia a tot allò material

És cert que hi ha moltes vegades en què un pot estar alegre o tranquil, però això mai serà més important que les experiències de la vida.

personas felices

2. Pensa en el futur i deixa anar el passat


Deixa de pensar en mals moments de la teva vida o del passat, deixa anar aquelles coses que, de manera indirecta, s’estan tornant una càrrega quan desitges trascendir.
Cada experiència del camí és útil per créixer i ser millor persona i, encara que per un moment sembli dolenta, el temps t’anirà demostrant que no és així.

Imagen relacionada

3. Aprèn a veure el costat bo de les coses

Totes les coses que et passin, siguin bones o dolentes, al final acaben sent experiències que t’enfortiran per ser millor. A més, la vida t’anirà portant per diferents llocs, et mostrarà diferents camins.

Resultado de imagen de aprender a ver el costado bueno de las cosas

4. Dedica temps a les persones que estimes

Per créixer i ser feliç és fonamental dedicar temps a les persones que et fan que valgui la pena viure, en aquest cas la família i els amics són el nostre combustible que ens permet viure en cada experiència.

Resultado de imagen de dedicarles tiempo a las personas que quieres

5. Aprèn a desprendre’t d’algunes persones
Per desgràcia, encara que moltes vegades ens fa mal, no tots són els nostres amics i la persona que volem com a parella no sempre és el que esperem. Si bé és difícil controlar els sentiments, el més saludable per trobar la felicitat i ser millor persona és allunyar la gent tòxica.

relación-tóxica

6. Fes el que estimes

Sempre t’han dit mil vegades “fes el que estimes”. Estem tan preocupats per fer béns i diners que se’ns obliden les nostres passions i els nostres objetius. Tingues el valor per seguir el que en veritat t’agrada i estimes, et donarà felicitat. També et farà sentir orgullós i satisfet de qui pots arribar a ser.

Resultado de imagen de imagenes de haz lo que amas

Gioryeth Malacas i Gala Aguirrebengoa

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: