Filipines està situat a uns 700 km al sud-est del continent d’Àsia i la seva capital és Manila. Allà es parla una llengua diferent a la nostra, el filipí. A vegades també poden parlar castellà i àrab, però només en algunes regions.

El clima
El clima és tropical, hi ha una temporada de pluges i una altra que és seca. Des del mes de juny fins al mes de novembre és la temporada de pluges, on hi pot arribar a haver plujes torrencials. La resta de l’any, és la temporada seca, en aquesta temporada és quan hi ha sol i fa calor.
La moneda i els bitllets
La moneda que s’utilitza és el pes filipí, hi ha de diferents tipus i un pes filipí equival a 0,018 euros. També hi ha bitllets de 20, 50, 100, 200, 500 i 1.000 pesos.
Gastronomia
La Gastronomia de Filipines és un conjunt de costums culinàries asociades als habitants de Filipines. Aquesta cuina es troba influenciada tant per les cuines del sud-est asiàtic com per la cuina espanyola, a causa de tres segles de colonització hispana. Aguns plats típics són:
Adobo:

Afritada de pollo:

Pancit Bihon:

Lechón:

Lumpiang:

Iván Morales i Denís Ramos
Filed under: Per desconnectar! |
Deixa un comentari