Choirul Huda, porter del Persela Lamongan de la primera divisió d’honor d’Indonèsia, va morir aquest diumenge després de xocar amb Ramón Rodrigues, company d’equip.
El tràgic contratemps va tenir lloc al minut 45 del partit contra el Semen Padang, just quan tots dos jugadors intentaven allunyar una pilota en una jugada d’atac del conjunt rival.
Després de l’impacte, el porter va quedar agenollat i desorientat sobre el terreny de joc. Pocs minuts després, va perdre la consciència i va ser retirat en llitera i posteriorment en ambulància al mateix temps que rebia cures mèdiques que feien presagiar el pitjor.
La mort de Chuda va tenir lloc una hora després a l’hospital Soegiri Lamongan. Els metges d’aquest centre mèdic van confirmar la mort “a causa d’una cop al cap i el coll”.
Cristian Urquieta i Ismael Palazón
Filed under: Esports |


Deixa un comentari