Ens n’anem de musical!!!

Aquesta setmana us convidem a anar al musical Mamma Mia! Correu a agafar les entrades perquè ningú us les tregui!

En una idíl·lica illa grega dies abans de contreure matrimoni, un jove decideix convidar al seu pare al casament el qual no ha vist mai.
Però, qui serà realment? Quin dels 3 homes que van passar per la vida de la seva mare ja fa 20 anys hauria de portar-la a l’altar?

Així comença Mamma Mia! La deliciosa comèdia musical que, construïda al voltant de les enganxoses i inoblidables cançons d’ABBA, ha aconseguit que 54 milions d’espectadors a tot el món s’hagin enamorat dels seus personatges, de la seva música, i d’aquesta encantadora història d’amor, d’humor i d’amistat.

Una invitació a cantar, a ballar i gràcies a aquesta injecció d’energia positiva que torna a Espanya per fer-nos viatjar de nou a un costat més optimista i reconfortant de la vida.

Podràs veure l’espectacle el 6 i el 8 de maig a Lleida! Anima’t i vés a cantar i a ballar amb el musical Mamma Mia!

Clàudia Liñan i Abel Linares

Deixa un comentari