El cas d’Asunta Basterra

El passat diumenge 22 de setembre van trobar el cos de l’Asunta Basterra, una nena gallega de 12 anys, pressumptament assassinada per la seva mare, aquesta ja havia denunciat al juliol que havien assaltat la seva casa i van intentar asfixiar la seva filla Asunta. La policia no la va creure, van sospitar que el succés fos fals i que Rosario estés preparant la seva quartada. niña-teo

El 21 de setembre va denunciar la seva desaparició. La policia creu que la seva mare està relacionada amb la seva mort, pel tema de l’herència dels seus avis materns.

L’avi patern d’Asunta pensa el mateix que la policia, però creu que hi ha una tercera persona involucrada, la qual pot ser el seu fill Alfonso Basterra.

El jutge va declarar presó preventiva pels dos pares. Ara només queda que la policia continuï investigant sobre el cas per determinar una sentència justa.

Sergi Casanovas i Mar Bailon

Deixa un comentari