Avui, dia 15 de març, a Sevilla, un jove de 18 anys ha agredit a un menor de 16 anys. Aquest succés ha estat causat per una discussió que ambdós van mantenir a través de WhatsApp. L’agressor, ha apunyalat al menor amb una navalla d’11 centímetres de fulla, diverses vegades a la zona lumbar i renal. La víctima ha sigut ingressada immediatament al’hospital de Los Alcores.
La Guardia Civil de Los Alcores, va rebre una trucada de la mateixa comarca, que els informava que estava sent atès un noi que va patir ferides graus, i que van ser provocades per un arma blanca.
L’agressor es fa conèixer en el programa de missatgeria instantània com a M.A.M.C, i arrel d’aquí l’han pogut localitzar i l’han detingut, acusat d’aquest delicte d’homicidi la Guardia Civil li ha confiscat la navalla, l’arma que va utilitzar en l’agressió.
Aquesta setmana hem descobert un botiga de roba a Barcelona que té peces de roba molt originals. Aquesta botiga es diu Brandy Melville, i es troba al c/Rosselló, 245. És l’única a tot Espanya!
Trobarem tota mena de roba i accessoris com penjolls, arracades, etc. Us deixem la pàgina web perquè hi doneu un cop d’ull:
Aquesta setmana, al racó del sonat, hem escollit el mot següent: Lolailo
Persona que es comporta de manera agressiva, mal educada, grollera, ofensiva, prodelictiva, o que tracta de cridar l’atenció d’alguna altra manera. També les mateixes i altres persones que tracten de cridar l’atenció o distingir-se amb aspectes grollers de pentinat, vestidures, semi-nuesa (com caminar sense roba des de la cintura fins al cap, pels carrers i en tot lloc o altres motius que resulten molestos per a les altres persones, excepte per a la gent propera a ells o que els motiven a això. Normalment s’associa a una raça concreta, però, no és exclusiva d’una raça-que s’està extraviant massa-, sinó que altres races en contacte amb ells tot amb els seus ambients, també poden tenir els mateixos comportaments, aspectes i formes de pensar agressius, egoista i contradictoris. Aquest perfil és propi a la península ibèrica.
Des del gener hi ha una forma de ballar que s’ha posat molt de moda, el Harlem Shake.
El Harlem shake és un ball que es va fer famós a través de youtube, consisteix en què un grup de nois estan fent alguna cosa i n’hi ha un que balla de forma estranya i al cap d’una estona ballen tots.