Aquesta setmana volem recomanar un curt, una pel·lícula, un llibre, i una sèrie.
Curt
Aquí teniu un petit curt, que és una petita història que no supera els 35 minuts. En aquest cas tracta sobre una trama equívoca entre una parella, a través de post-it.
Pel·lícula Fènix 11 23
A la tardor de l’any 2004, Èric Bertran, un nen de 14 anys, crea un web inspirat en Harry Potter i l’Orde del Fènix per defensar la llengua catalana. Una nit, trenta guàrdies civils de la brigada antiterrorista de Madrid irrompen a casa seva i l’acusen de terrorista informàtic. El seu crim: enviar un correu electrònic a una cadena de supermercats demanant l’etiquetatge en català.
Llibre La química secreta de les trobades
Londres, 1950. L’Alice és una dona amb una vida plàcida, fins que la vigília de Nadal la seva existència experimenta un gir radical: una vident li prediu un futur misteriós. Ella no se la creu, però el seu excèntric veí, el senyor Daldry, un gentleman solter i carismàtic, la convenç per fer cas de la predicció i buscar les sis persones que la conduiran al seu destí. I és així com, de Londres a Istanbul, l’Alice i el senyor Daldry emprendran un viatge meravellós que transformarà les seves vides per sempre.

Sèrie The Walking dead (Els morts caminants)
Un policia nord-americà originari de Kentucky desperta d’un estat de coma, després d’un accident ocorregut estant de servei, per trobar-se amb un món arrasat per cadàvers desitjosos de carn fresca i, sense saber què ha passat al seu voltant, emprèn la recerca de la seva família. Encara que en realitat la causa de l’aparició dels zombis no es revela, aquests passen a nombres posteriors a tenir un paper secundari, donant lloc al desenvolupament humà i personal dels personatges i les diferents formes d’enfrontar-se davant aquest panorama de persecució, mort i destrucció que han provocat els caminants de la mort.
Jordi Gil i Edu Mateo
Filed under: Recomanacions |


Deixa un comentari