IV Mostra de teatre de Montornès

L’Aula Municipal de Teatre cada dos anys fan una obra per ensenyar a la població la feina que fan els grups de l’Aula. La primera mostra es va fer el 27 de març, que coincideix amb el dia Internacional del Teatre.

El programa inclou actuacions i muntatges de l’Aula i d’altres col·lectius. El proper dia 10 d’abril, el grup de l’Escola d’Adults Singulerín presentarà La escuela de la vida.

I el 15 de maig, el grup de l’Institut Alexandre Satorras de Mataró posarà en escena un muntatge sobre la vida de l’actriu Margarida Xirgu.

Al mes de maig s’han programat tres representacions més. L’obra de teatre i Vides de carrer dels grups de teatre del Centre Infantil la Peixera i del Centre Juvenil Satèl·lit, el divendres 13, i Disset, divuit, dinou… amb el Grup Avançat de l’Aula, el diumenge 29.

Loubna Daih i Lidia Palacio

Deixa un comentari