Aquesta setmana us recomanem anar a Calella per desconnectar aquesta cap de setmana 25 i 26 de Febrer, hem escollit Calella perque és un municipi de la comarca del Maresme què se l’anomena Calella de la Costa per diferenciar-la de Calella de Calafregell. La seva platja i el carrer Esglèsia constitueixen els punts de major atracció turística.

Hem escollit l’hotel de Santa Mónica.
Hotel Santa Mónica***
L’hotel està situat a la Avenida del Turisme,72-78, a 50km. de Barcelona.
Disponeix de 216 habitacions, totes amb bany complet, balcó i televisió.El restaurant ofereix un servei de buffet amb plats típics de la cuina nacional i continental. També disponeix de una zona pública per accès a Internet.
El seu preu per a dos persones adultes és de 50,60€ (habitació doble).

I finalment hem escollit el restaurant de El Drac de Sant Jordi.
Restaurant el Drac de Sant Jordi
El restaurant està situat a la Avenida del Turisme, 80-88.
El buffet de l’esmorzar es serveix només al matí de 8:00 a 10:00. En aquest restaurant pots triar entre el restaurant de buffet i el restaurant a la carta, que ofereix un menú modern i molt creatiu.

Esperem que si aneu us ho paseu molt bé i que disfruteu del vostre cap de setmana.
Loubna Daih i Estefania Martín
Filed under: General |


Deixa un comentari