La prima de 600.000 euros que cada jugador d’Espanya cobraria en el cas de guanyar el Mundial de Sud-àfrica ( la prima més alta de totes les seleccions), ha encès un intens debat en la societat. Les crítiques que han dit és que es considera un premi desproporcionat, fins al punt que alguns partits polítics han reclamat la intervenció del Govern.
Només l’Argentina i Anglaterra s’acosten als 600.000 euros, mentre que l’actual campiona del món, Itàlia, per exemple, en cobraria menys de la meitat i una de les eternes candidates, el Brasil, una tercera part.
En la concentració d’Àustria, els capitans Casillas, Xavi i Puyol van arrencar a la federació un premi per emportar-se el Mundial. La contrapartida és que els espanyols han acceptat que només cobraran si passen dels vuitens (60.000 euros, 90.000 per les semifinals i 120.000 per arribar a la final) i que destinaran una part dels guanys a algun tipus d’ajuda social.
Adrián Rodríguez i Fran García
Filed under: Esports |


Deixa un comentari