RECOMANACIONS

Pel·lícula:

La pel·lícula recomanada d’aquesta setmana és Corrupción en Miami

Adaptació al cinema de la coneguda sèrie de TV dels anys vuitanta. Sonny Crockett (Colin Farrell) i Ricardo Tubbs (Jamie Foxx) són una parella d’agents d’antivici del Departament de Polícia de Miami. Enmig d’una operació menor, ambdós s’assabenten que un bufo en les altes esferes ha causat la mort de dos agents federals i la massacre d’una família per un tema de drogues. Autoritzats pel tinent Castillo (Barry Shabaka Henley), la DEA demana ajuda a Sonny i Ricardo, que es faran passar com transportistes de droga per als barons de la droga llatinoamericans que mouen grans carregaments als Estats Units. Infiltrats sota la nova identitat, els dos companys coneixeran a l’encarregada de les finances d’un poderós cartell, la preciosa Isabella (Gong Li), una dona que mou, blanqueja i inverteix diners per al narco Arcángel de Jesús Montoya (Luis Tosar). La seva seductora bellesa li serveix a Crockett para exorcitzar els seus dimonis mentre intenta protegir-la de forces encara més fosques. Però els nous amants no trigaran a aprendre qui juga amb qui. AL mateix temps, l’estoic Tubbs s’infiltra en el negoci sense per això oblidar-se de la seva núvia Trudy (Naomie Harris). Crockett i Tubbs treballen d’incògnit movent drogues en el sud de Florida, mentre mantenen una carrera contra el temps per a identificar als responsables dels assassinats dels seus amics i investiguen el Nou Ordre del Crim Organitzat. Durant la seva missió, passaran d’un costat a un altre d’una frontera gens definida oblidant de vegades de quin costat està la llei. (FILMAFFINITY) 

 

 

 

Llibre:

Aquesta setmana recomanem el llibre A Tres metres sobre el cel

 

A Tres metres sobre el cel és la primera novel·la del escriptor italià  Federico Moccia. Va ser publicat per primera vegada el 1992.

A Roma, com en qualsevol altra ciutat del món, els adolescents volen volar, busquen caminar «a tres metres sobre el cel».

Les noies com Babi s’acuren en els seus estudis, parlen de l’últim crit en moda i es preparen per a trobar l’amor de les seves vides; els nois com Step prefereixen la velocitat,la violència, el risc i la companyonia de les bandes, però tots ells s’impliquen en la vida com si cada segon fora l’últim. Pertanyen a mons diferents, desitgen coses diferents però tenen una mica en comu: l’amor que els farà surar i sostenir-se, l’amor que els farà trobar-se i canviar.

Elles es tornaran més salvatges, ells més tendres.

Mentre, allí baix, la vida real ja els reclama.

 

 

 

 

 

 

Cançó:

La cançó d’aquesta setmana és Remady P&R No Superstar

Adrián Rodríguez i Fran García

Deixa un comentari