Com cada any, comença la campanya: “Cap infant sense joguina”.
Aquesta campanya consisteix en donar joguines per als nens que no tenen l’oportunitat de tenir el seu regal.
Per tercer any consecutiu, el “Centro Cultural Andaluz” (C/Molí, s/n, al costat del camp de terra), organitza un festival benèfic aquest dissabte dia 12 de desembre a les 19:00 hores.
Les joguines que es recaptin en aquesta campanya aniran destinades als infants i a les persones grans del poble, a través del Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament.
En Pare Noel lliurarà els regals el proper dia, dimecres 23 de desembre, a l’Ajuntament. Però les persones que no puguin anar fins l’Ajuntament, el propi Pare Noel els visitarà a casa seva.
La informació més detallada la trobareu a la web de Montornès:
http://www.montornes.cat/actualitat/noticies/2009/12/04/arriba-la-campanya-cap-infant-sense-joguina
Fran García i Míriam Aguilar
Filed under: Poble |
![0412 Cap infant sense joguina 02[2][1]](https://lesbarraquesdigitals.com/wp-content/uploads/2009/12/0412-cap-infant-sense-joguina-0221.jpg?w=300&h=225)


Deixa un comentari