Per desconnectar: Londres!

Aquest cap de setmana a la secció per desconnectar, marxem cap a Londres. El dia 17 de gener anirem en cotxe cap a l’aeroport de Barcelona, un cop allà agafarem l’avió a les 8:15 del matí i arribarem a Londres a les 10:20. Una vegada a l’aeroport Gatwick agafarem un taxi que ens porti cap a l’hotel Britania Iternational Hotel Canary Wharf. Havent arribat deixarem les maletes en la nostra habitació agafarem un autobús que ens porti cap al Big Ben i al London Eye i ens quedarem a dinar en un restaurant i després d’això anirem al Palau de Buckingham i tornarem cap a la nit en autobús al nostre hotel a descansar.

File:London Big Ben Phone box.jpg

Al segon dia al matí anirem en taxi al museu d’Història Natural de Londres ja que és uns dels llocs més visitats pels turistes. Després d’anar al museu, dinarem i anirem cap a la catedral de Sant Pau i passejarem per la zona.

File:Museo Historia Natural.JPGFile:St. paul's cathedral.jpg

L’últim dia que estarem a Londres anirem en autobús amb una excursió que organitza l’hotel els diumenges que ens portarà cap al London Bridge i després d’anar-hi descansarem en el balneari del nostre hotel.

El cost total del viatge ens sortirà per uns 850 euros que inclou el vol per a dues persones¡, els autobusos el taxi i l’excursió que organitza l’hotel.

Per acabar anirem a l’aeroport de Gatwick a les 12:00 i arribarem a l’aeroport de Barcelona a les 14:30 i una vegada allà agafarem un taxi que ens porti cap a casa nostra.

Tania Cano i Ouarda Farigh

Deixa un comentari