Aquesta setmana s’han posat en marxa quatre cursos de formació per facilitar la recerca de feina per Internet, 32 persones en situació d’atur participen en els cursos de formació en noves tecnologies que el Departament Municipal de Promoció Econòmica ha posat en marxa aquesta setmana. Cada curs tindrà una durada de 24 hores distribuïdes en dues sessions setmanals de dues hores cadascuna.
El passat divendres, el Casal de Cultura va donar els premis als guanyadors del concurs de cartells de Carnval 2012. El guanyador ha estat, per segon any, José Manuel Gavilán, que s’ha emportat un premi de 300€. El seu cartell serà la imatge del programa d’activitats del Carnaval. La guanyadora en categoria juvenil ha estat Lucía Cano, que ha obtingut un premi de 200€. I en categoria infantil Susana Rodríguez ha obtingut un premi de 100€.
L’Assemblea general de l’ONU va aprovar amb una gran majoria en contra les violacions del govern sirià contra els drets humans i demana l’inici del pla de transició proposat per la Lliga Àrab.
La votació que només necessitava el 50% dels sufragis ha acabat amb 137 vots a favor, 12 vots en contra i 17 abstencions.
Posted on febrer 17, 2012 by lorenaisabelserranopacheco
El jugador del Helvetia Anaitasuna, Paco López, passarà pel quiròfan per ser operat d’una lesió en el turmell dret i, encara que caldrà esperar al final de l’operació, s’estima que podrà estar de baixa almenys cinc setmanes.
Es tracta d’una operació feble i no complicada. Aquest jugador serà intervingut per el doctor Jesús Alfaro a la Clínica San Miguel de Pamplona.
Aquesta setmana us recomanarem un llibre, una pel·lícula i una cançó.
Llibre: Tot està per fer
A Tot està per fer, en Pau Garcia-Mila Pujol recorre tots els moments des que se’ns acut una idea que ens fa dubtar entre si serà una bajanada o bé quelcom que canviarà el món, fins a l’instant en què donem per enllestida l’aventura que un dia varèm començar amb aquesta idea.
Tot està per fer és, en part, una oda a l’optimisme i, en part, un manual per a persones que no gosen donar el pas andavant i dir: Mira’m sóc emprenedor!
Amb humor i sense pontificar, aquest llibre aborda temes amb la creativitat quotidiana i el seu estímul, les etapes necessàries.
Pel·lícula: Pearl Harbor
Rafe i Danny són amics des de nens. Tots dos militars, han de separar-se quan Rafe parteix al capdavant de batalla. Després d’un temps, i creient mort al seu amic, Danny s’apropa a la núvia d’ell, que també és militar.
La nova parella és traslladada a la base de Pearl Harbor, on Rafe apareix just quan els japonesos bombardegen aquest objectiu. Finalment, els dos amics han de treballar junts en una missió secreta per atacar Tòquio.
Combinant un fet real amb alguns personatges històrics, part de l’equip de Armageddon –el productor Jerry Bruckheimer i l’actor Ben Affleck– es posen al servei d’una història amb imatges i efectes espectaculars. Amb un pressupost de 140 milions de dòlars, va ser considerada en el seu moment la pel·lícula més cara de la història del cinema (i un notable fracàs de públic).
Igual que Titanic, molts dels actors de Pearl Harbor van preferir fixar els seus sous sobre els guanys del film. Encara que sense tanta sort com en el film de James Cameron.
La paraula que definim aquesta setmana, és anorac:
Peça d’abric d’ús exterior i màniga llarga, semblant a una jaqueta però una mica més curta, que cobreix el cos fins més avall de la cintura i està feta de teixit impermeable. Generalment també incorpora una caputxa i serveix per protegir-se de la pluja, el vent i el fred.
A totes les aules del nostre centre, hi han possat noves paperes per al paper. Al primer pasadís de l’hort han possat 2 contenidors per recollir el paper de tot el centre.
Aquesta setmana per desconnectar de veritat, si ens afecta la crisi: Montornès del Vallès.
Montornès del Vallès és un municipi de la comarca del Vallès Oriental. S’estén per la vall baixa del riu Mogent, fins prop de la seva confluència amb el riu Congost per a formar el Besòs. Encara que és un poble petit, és perfecte per desconnectar totalment.
Podem allotjar-nos dues nits i per a dues persones a l’Hotel Augusta, als afores de Montornès del Vallès. Ens sortirà per 95’50€ i si volem l’esmorzar hem de pagar 11€ més, per persona i nit.
Dissabte començarem el dia anant a Montornès, pujant la muntanya coneixent així el castell de Sant Miquel, la fortificació medieval que hi ha al punt més alt del municipi.
A la tarda podem anar fins al circuit de Montmeló a uns 2 kilòmetres de Montornès.
Diumenge, podem aprofitar per anar a visitar Can Sala, una masia situada a Montornès situada en el Parc de la Serralada Litoral. On gaudiràs de la natura, els animals, i d’un boníssim menjar.
Aquest és un cap de setmana perfecte per relaxar-se, oblidar-te de tota una setmana d’estrès, respirar aire net a la muntanya, i no pensar en res més que en descansar i passar-t’ho bé.
El secretari de l’Estat d’Economia, Fernando Jiménez Latorre, ha comunicat que en aquesta primer trimestre de 2012 l’economia espanyola anirà una mica pitjor que en l’últim trimestre de 2011 que el PIB (Producte interior brut) va baixar un 0,3% del total. De moment Latorre ha retirat la mala notícia que Espanya entri en una recessió tècnica en el primer trimestre de 2012.
Posted on febrer 17, 2012 by lorenaisabelserranopacheco
“M’he aixecat molt contenta i emocionada. Els esportistes ens retirem i mai estem sols. Plego perquè tinc la sensació de que tot el que podia donar-li a aquest esport ja li he donat”, va assenyalar la sirena de la selecció espanyola. “Avui em ve al capdavant la pel·lícula de la meva vida”, va afegir emocionada.
Aquestes han estat les paraules de la recent retirada nadadora Gemma Mengual, que ha decidit deixar la seva professió com a nedadora de sincronitzada catalana considerada una de les millors nedadores mundials de tots els temps de la seva especialitat.